دکتر ژیلا عابدی اصل

جراح و متخصص زنان و زایمان

فلوشیپ نازایی ,IVF , لاپاروسکوپی هیستروسکوپی پیشرفته

مشخصات

دکتر ژیلا عابدی اصل

دکتر ژیلا عابدی اصل  متخصص و جراح زتان و زایمان ،فلوشیپ نازایی ،لاپاراسکوپی ،هیستروسکوپی، از دانشگاه تهران مرکز تحقیقات ولی عصرمی باشدو با بیش از 10 سال سابقه و تجربه در زمینه جراحی و درمان انواع بیمارهای زنان و درمان های ناباروری و سقط مکرر در مراکزی مانند مرکز تحقیقات ناباروری ابن سینا و بیمارستان خاتم الانبیا و ... خدمت نموده اند.

و اکنون در مرکز ناباروری بیمارستان بهمن مشغول به فعالیت میباشند.

ایشان گواهی تخصص درمان پیشرفته لاپاراسکوپی را از استراسبورگ فرانسه دریافت نموده و با سابقه و تجربه فراوان در کنار بهره گبره از اخرین روش های درمان و علم به روز دنیا در زمینه درمان اندومتریوز  وانواع اعمال جراحی زنان به طریق لاپاراسکوپی  از جمله خارج کردن رحم ،انواع کیست تخمدان ،فیبروم های رحمی و غیره موفق به ارئه خدمات فراوان به بیماران هستند.

ایشان یکی از موفق ترین جراحان زنان در زمینه درمان های ناباروری ،تنبلی تخمدان و نارسانی تخمدان بوده و با سال ها تجربه در زمینه کنترل و مرافب های دوران بارداری و بارداری ها ی پر خطر در خدمت بیمارن عزیز میباشد.

" به انتظار آغوش گرفتن گرم کودک عزیزتان باشید"

تماس با ما

دکتر ژیلا عابدی اصل آدرس مطب :خیابان ولیعصر,روبروی بیمارسـتان دی,خــیابان دوم ، ساختمان پزشکان آریا ,طبقه ۳ واحد۱۱

یکشنبه و چهار شنبه عصرها
آدرس مطب :خیابان ولیعصر,روبروی بیمارسـتان دی,خــیابان دوم ، ساختمان پزشکان آریا ,طبقه ۳ واحد۱۱
۰۲۱-۸۸۷۷۴۹۲۵

دکتر ژیلا عابدی اصل آدرس بیمارستان:بیمارستان بهمن بیمارستان بهمن :شهرک غرب خیابان ایران زمین شمالی درمانگاهivf درمانگاه زنان

یکشنبه و چهار شنبه صبح ها

ارسال پیام به ما

© 2024 تمامی حقوق محفوظ است.